23.000 άτομα έμαθαν για τα «Φαναράκια» μέσα από τη σελίδα facebook της ΝΗΣΟΣ!!!

Η μπύρα της Τήνου διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές κοινότητες των Κυκλάδων, με 76.000 φίλους στο facebook. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ανάρτηση της ζυθοποιίας, διαβάζεται από χιλιάδες ανθρώπους στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθιστώντας τη ΝΗΣΟΣ μία άξια πρέσβειρα του νησιού.

Όπως αναφέρει και ο ιδιοκτήτης της ΝΗΣΟΣ, Αλέξανδρος Κουρής στο περιοδικό ΤΑΜΑ, «Ζούμε μέσα σ’ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, και η έννοια των προϊόντων-πρεσβευτών, προσδιορίζεται από το απλό ερώτημα πες μου τι παράγεις, να σου πω ποιος είσαι». Ποια είναι η ταυτότητά  του τόπου μας αν δεν παράγουμε και όταν μας ζητούν, ας πούμε μπύρα, προτείνουμε ολλανδικές, δανέζικες, γερμανικές  ή μεξικάνικες;» 

Κι αν αναρωτιόμασταν κατά πόσο η μπύρα ΝΗΣΟΣ έχει συμβάλει στη προβολή της Τήνου, φτάνει να δούμε την εντυπωσιακή ανταπόκριση στις αναρτήσεις της ζυθοποιίας. «Έχουμε πλέον ξεπεράσει τα 25 εκατομμύρια αναφορές της Τήνου μέσω της ΝΗΣΟΣ σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης! Επί πλέον, κάθε χαμόγελο ευχαρίστησης από την κατανάλωση μιας φιάλης ΝΗΣΟΣ, έχει θετική αντανάκλαση και στον τόπο παραγωγής της, την Τήνο, τις Κυκλάδες και τα ελληνικά νησιά!», δηλώνει ο ιδιοκτήτης της ζυθοποιίας.



[post_ad]

Share To:

0 comments so far,add yours

_____________________________________________________________________________________
Τα σχόλια θα αναρτώνται εφόσον υπάρχει Όνομα και Επίθετο σχολιαστή, σε διαφορετική περίπτωση (ψευδώνυμο ή ανώνυμα) θα διαγράφονται
_____________________________________________________________________________________