Σε πρόσφατη ανάρτηση μας (διαβάστε εδώ), δημοσιεύσαμε το πλάνο που υπάρχει για το 2017 με σκοπό την ορθή και επιτυχημένη προβολή της Τήνου σε εντός και εκτός συνόρων αγορές. Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε παρακάτω τις ενέργειες που έγιναν για την προβολή του νησιού τον χρόνο που μας πέρασε.

Σε μια οικονομική κρίση που χρόνο με το χρόνο μεγαλώνει, το νησί της Τήνου στέκεται επάξια δίπλα σε κορυφαίους προορισμούς και προσελκύει κόσμο που την προτιμάει για διάφορα είδη τουρισμού. Ελπίζουμε η συνέχεια να είναι ανάλογη της περσινής χρονιάς και όλα να πάνε καλά, ώστε η Τήνος να είναι στις πρώτες επιλογές για τους Έλληνες όσο και για τους Ξένους.

Οι κινήσεις για την προβολή της Τήνου το 2016

1) Έγινε με επιτυχία στην Αθήνα στις 26/1 στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια η παρουσίαση του τριετούς στρατηγικού σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Στην παρουσίαση από πλευράς Δήμου Τήνου συμμετείχε ο Δήμαρχος Τήνου Σίμος Ορφανός, η αρμόδια Αντιδήμαρχος Τουρισμού Αναστασία Δεληγιάννη και το μέλος της τουριστικής επιτροπής και πρόεδρος του Συλλόγου ενοικιαζομένων δωματίων Ευγενία Καμολίνου. Οι δυο τελευταίες συμμετείχαν και στο workshop που επακολούθησε. Ο στρατηγικός σχεδιασμός είχε τεθεί σε διαβούλευση μέχρι 30/12/2015 και έγκαιρα είχαν προταθεί θέματα και παρατηρήσεις σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε υπό τον Έπαρχο Τήνου  Γιάννη Γιαγιά και εκπροσώπους των Συλλόγων Εμποροεπαγγελματικού και Βιοτεχνικού, Συλλόγου Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος,  Συλλόγου Ενοικιαζομένων Δωματίων με την αρμόδια Αντιδήμαρχο που είχε και την ευθύνη αποστολής του υπομνήματος στην αρμόδια Αντιπεριφερειάρχη  Τουρισμού κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου.  Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η συνάντηση της Αντιδημάρχου με τον Γενικό Διευθυντή της Marketing Greece (της εταιρίας που έχει αναλάβει το εγχείρημα του στρατηγικού σχεδίου) κ. Ιωσήφ Πάρσαλη και αφορούσε την ανάδειξη του νησιού με την προώθηση του ειδικού βάρους του και της πολιτιστικής του ταυτότητας.Η Τήνος στο Πλάνο  της Περιφέρειας είναι στους ανερχόμενους προορισμούς των Κυκλάδων και προσφέρεται για διακοπές δράσεις, για οικογενειακές διακοπές, για διακοπές ζευγαριών και μοναχικών επισκεπτών και είναι προορισμός ιδιαίτερης κουλτούρας. Όλα αυτά συνθέτουν τη μοναδικότητα στην οποία πρέπει και μπορούμε να επενδύσουμε.

2)Συνάντηση είχε η Αντιδήμαρχος Τήνου Αναστασία Δεληγιάννη, στην Αθήνα στις 26/1 με την γραμματέα κ. Στεμπίλη και την Αντιπρόεδρο κ. Καρρά της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Περιβάλλοντος και  Πολιτιστικής Κληρονομιάς, στο πλαίσιο του να ενταχθούν τα μονοπάτια της Τήνου στα "ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ" τα οποία υιοθετεί  και προβάλει η εταιρία. Η συνάντηση αυτή ήταν η δεύτερη κατά σειρά στην προσπάθεια να κανονιστούν λεπτομέρειες και άξονες συνεργασίας.

3)Συνέντευξη της αντιδημάρχου στην  εκπομπή της ΕΡΤ Φωνή της Ελλάδος με θέμα «Στα μονοπάτια της Ελλάδος» με το δημοσιογράφο Μπάμπη Κοκόση που ακούστηκε από το ραδιόφωνο της ΕΡΤ την Κυριακή 14/2/2016.

4) Πραγματοποιήθηκε  η Διεθνής Έκθεση «Grekland Panorama» στη Στοκχόλμη της Σουηδίας το διάστημα   12 έως 14 Φεβρουαρίου 2016. Η Τήνος έδωσε δυναμικό παρόν, με δικό της περίπτερο και όσοι επισκέφτηκαν το περίπτερο του νησιού μας έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις. Το περίπτερο της Τήνου επισκέφτηκαν εκτός των άλλων ο Πρέσβης της Ελλάδος στη Σουηδία κ. Δημήτριος Τουλούπας, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Σουηδίας και πάσης Σκανδιναβίας κ. Κλεόπας, οι οποίοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το νησί μας και τις ομορφιές του.

5) Συμμετοχή στη Διεθνή Τουριστική Εκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο 9-13 Μαρτίου 2016Η μεγαλύτερη Διεθνής Τουριστική Έκθεση στον κόσμο.

Ο Δήμος Τήνου συμμετείχε στην έκθεση αυτή με εκπρόσωπο την κυρία Ευγενία Καμολίνου, Πρόεδρο του Συλλόγου Ενοικιαζομένων  Δωματίων Τήνου "Η ΞΕΝΙΑ".

6) Συμμετοχή  της Αντιδημάρχου Αναστασίας Δεληγιάννη και ομιλία στην Εκδήλωση στο ΙΤΗΠ  Υπογονιμότητα – Ιατρικός Τουρισμός  Σάββατο 12-3-2016.

7)  Συνέχιση μια πετυχημένης, εκ του αποτελέσματος, δράσης από την Τουριστική Επιτροπή και το Δήμο της Τήνου στα πλαίσιο των στοχευμένων ενεργειών για την προώθηση της τουριστικής κίνησης στο νησί μας. Συγκεκριμένα η δράση του γραφείου τύπου του Δήμου Τήνου,  συνεχίστηκε και για το 2016 με αμείωτους και εντατικούς ρυθμούς. Ενδεικτικά το διάστημα πριν την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου αλλά και του  Πάσχα έγιναν οι παρακάτω καταχωρήσεις

α) Το Σάββατο 9/4 υπήρξε καταχώρηση για την Τήνο και τo «FOOD PATHS»  στην ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ
β) Την ίδια μέρα υπήρξε  καταχώρηση με το ίδιο θέμα στην εφημερίδα "ΗΜΗΡΕΣΙΑ"
γ) Έγινε καταχώρηση στο τουριστικό site,  tourism.gr
δ) Στο τουριστικό site,  tourismtoday.gr
ε) Στο Αθηνόραμα
στ) Στο enikos.gr
ζ) Πάσχα στην Τήνο πρόβαλε και το ειδησεογραφικό ραδιοφωνικό κανάλι REAL FM το Σάββατο 9/4
η) Την Κυριακή 10/4 υπήρξε καταχώρηση για το «Πάσχα στην Τήνο»  στο έντυπο «ΤΑΞΙΔΙΑ»  στην εφημερίδα "ΕΘΝΟΣ"
θ) Την ίδια μέρα πάλι υπήρξε καταχώρηση με το ίδιο θεματικό περιεχόμενο και στην εφημερίδα  «REAL» .

Σημειωτέον ότι τις καταχωρήσεις συνοδεύουν και αναρτήσεις στην ηλεκτρονική σελίδα των εντύπων αυτών .

Το νησί μας ακούγεται παντού και συνεχώς αποκομίζουμε θετικά σχόλια από τους επισκέπτες που γνωρίζουν τις ομορφιές του. Πολλοί είναι εκείνοι που μας ζητάνε και τους αποστέλλουμε υλικό όπως χάρτες και ενημερωτικά έντυπα για το νησί και τα μουσεία του.

Επίσης αποτέλεσμα των στοχευμένων ενεργειών διαφήμισης είναι η αύξηση των μαθητικών εκδρομών στο νησί μας.

Θεματολογία μας στη διαφήμιση  το διάστημα αυτό ήταν το «ΠΑΣΧΑ στην ΤΗΝΟ» αλλά και το «FOOD PATHS».Την Τετάρτη 13/4 στην πρωινή εκπομπή της Μάριον Μιχελιδάκη 10-12 στην ΕΡΤ προβολή του νησιού  μας και το «FOOD PATHS»  και αντίστοιχα στις 14/4 στην πρωινή εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στις 9 το πρωί στον ΑΝΤ1.

8) Συμμετοχή του Δήμου Τήνου στο β’ FOOD PATHS - στα μονοπάτια της γεύσης  στις 13 και 14 Απριλίου 2016 που διοργάνωσε ο Σύλλογος Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος. Μέσα από την διοργάνωση του 2ου FOOD PATHS, η Τήνος εμπλουτίζει το τουριστικό προϊόν της και επενδύει στον γαστρονομικό της θησαυρό.

9) Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία από το Δήμο Τήνου και την αρμόδια Αντιδήμαρχο Τουρισμού Αναστασία Δεληγιάννη στις 17/5/2016 στις 6.30 το απόγευμα, η θεματική παρουσίαση της Τήνου στο Μιλάνο σε συνεργασία με το εκεί γραφείο του ΕΟΤ και την Διευθύντρια κ. Κυριακή Μπουλασίδου. Προσκλήθηκαν εξήντα τρεις δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες οι οποίοι ανταποκρίθηκαν σχεδόν στο σύνολο τους στην πρόσκληση μας.Εκτός των άλλων παραστάθηκε στην εκδήλωση η κ. Εβα Βώκου Εμπορική Ακόλουθος του Προξενείου της Ελλάδας στο Μιλάνο.

10) Στο πλαίσιο της διαφήμισης του νησιού μας, ο Δήμος Τήνου  σε συνεργασία με τον SETE, την Marketing Greece  και την hotelbrain ξενάγησε στο νησί μας από την Κυριακή 22/5 μέχρι τις 24/5  τη γερμανίδα   δημοσιογράφο  Anja Reinbothe Occhipinti (freelancer) και την επίσης γερμανίδα φωτογράφο Odile Hain  του γνωστού γερμανικού  περιοδικού «LAURA».Οι Γερμανίδες δημοσιογράφοι ξεναγήθηκαν σε εκείνα τα ιδιαίτερα σημεία του νησιού όπου  οι γεύσεις, οι λιχουδιές αλλά και η φιλοξενία παραμένουν αυθεντικά.

11) Ο Δήμος Τήνου συμμετείχε στο Γ’  TINOS RUNNING EXPERIENCE που διοργάνωσε ο Εμποροεπαγγελματικός και Βιοτεχνικός Σύλλογος Τήνου. Η εκδήλωση αυτή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και ξεπέρασε το τοπικό αλλά και το Εθνικό επίπεδο, με αποτέλεσμα να έχει γίνει σταθμός και σημείο αναφοράς για τους δρομείς που δίνουν ανελλιπώς το ραντεβού τους στην Τήνο για το επόμενο RUNNING.

12) Στο πλαίσιο της προβολής του νησιού μας ο Δήμος Τήνου στήριξε ένα πρωτότυπο εγχείρημα. Με αφορμή τον εορτασμό των 80 χρόνων της Σχολής Μωραΐτη, βοηθήσαμε στη δημιουργία μιας ταινίας μεγάλου μήκους με τη συμμετοχή μαθητών, γονέων, αποφοίτων και εργαζόμενων του Σχολείου. Η ταινία είναι σπονδυλωτή και αφηγείται τη ζωή δύο πρωταγωνιστών (αγόρι-κορίτσι) σε διάφορες ηλικιακές φάσεις.  Το σενάριο για την ηλικία των 18 περιλαμβάνει γυρίσματα σε ένα νησί όπου οι πρωταγωνιστές πάνε διακοπές. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκαν  έξι ημέρες κινηματογραφικών γυρισμάτων στην Τήνο από  Τρίτη 21 έως Δευτέρα 27 Ιουνίου. Την προσπάθεια αυτή στήριξαν πολλοί συμπολίτες μας παρέχοντας καταλύματα, διατροφή και άλλες υπηρεσίες: Τα οφέλη της δράσης αυτής για την προβολή του νησιού μας θα είναι πολλά και συγκεκριμένα θα έχουμε αναφορά στους τίτλους τέλους της ταινίας, banner στη μεγάλη πρεμιέρα, αναφορά στη συνέντευξη τύπου και στις άλλες εκδηλώσεις, προβολή στα social media και στο site της ταινίας, αναφορά στα δελτία τύπου, προβολή στο behind the scenes βίντεο αλλά κυρίως ανάδειξη του τόπου μας μέσα από τις σκηνές της ταινίας. Το νησί μας θα παρουσιάζεται στην ταινία που θα αποτελέσει μέρος της ιστορίας του Σχολείου και θα είναι σημείο αναφοράς κυρίως για νέους αλλά και ανθρώπους κάθε ηλικίας που με αφορμή την ταινία, θα θελήσουν να ζήσουν τις διακοπές τους στην Τήνο.

13) Οκτώ διεθνείς fashion bloggers και 2 celebrities από την Ελλάδα ταξίδεψαν στις Κυκλάδες από την 1 έως τις 3 Ιουλίου, αναδεικνύοντας την φωτεινή πλευρά του εαυτού τους, και αντλώντας έμπνευση από την καλοκαιρινή καμπάνια της Folli Follie "Silver Summer".

Μετά από επικοινωνία της Αντιδημάρχου Τουρισμού με τους υπεύθυνους της διοργάνωσης βρέθηκαν στο νησί της Τήνου την Κυριακή 3 Ιουλίου. Επισκέφτηκαν χωριά  του νησιού και φωτογραφήθηκαν σ' αυτά. Μεταξύ άλλων ήταν η Louise Roe, η Lily May Mac, η Sonya Esman, η Nina Urgell Cloquell, η Ζίνα Χαρκοπλιά, η Τόνια Σωτηροπούλου, η Πατρίτσια Μίλικ-Περιστέρη, η Sabrina Chakici και η Claire Chanelle έζησαν μία πολυτελή lifestyle island hopping εμπειρία. Η digital αυτή ενέργεια, που πρώτη η Folli Follie πραγματοποίησε στην Ελλάδα σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Hotel Brain, έδωσε δυναμικό παρόν όχι μόνο στα social media αλλά και στο επίσημο παγκόσμιο site follifollie.com, όπου όλοι οι λάτρεις του brand ενημερωνόντουσαν διαρκώς και με instant χαρακτήρα σχετικά με τα λαμπερά δρώμενα, τα μοναδικά happenings και το πολυτελές πρόγραμμα που ακολουθούσαν οι 10 international fashion influencers στα νησιά των Κυκλάδων. Μέσα από μία ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site (shopable Instagram gallery) αφιερωμένη αποκλειστικά στις 10 Island trotters, είχαν όλοι την ευκαιρία να παρακολουθούν τις περιπέτειες των διάσημων fashion bloggers και celebrities. Από το δήμο Τήνου προσφέρθηκαν αναμνηστικά δώρα  στις fashion bloggers αλλά και στους υπεύθυνους της  καλοκαιρινής καμπάνιας της Folli Follie "Silver Summer" που επισκέφτηκαν το νησί μας.

14) Συνέντευξη της Αντιδημάρχου Αναστασίας Δεληγιάννη στην δημοσιογράφο Μαρία Κωβαίου στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ την 1/9/2016  με θέμα πώς ένας κατεξοχήν προσκυνηματικός προορισμός καταφέρνει να ανανεώσει το προφίλ του, προσελκύοντας  νέους επισκέπτες.

15) Ο Δήμος Τήνου συμμετείχε στους αγώνες ορεινού τρεξίματος  στις 4/9/2016 για την ανάδειξη των μονοπατιών του Τηνιακού βορρά με το Tinos Marble Trail  που διοργάνωσε Ο Προοδευτικός Σύλλογος Μαρλά Μαμάδου, ο Σύλλογος Βεναρδιανών «Αγ.Ιωάννης ο Θεολόγος» και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πύργου Πανόρμου Τήνου με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου και οι αγώνες ήταν υπό την Αιγίδα του Δήμου Τήνου  και της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO και την υποστήριξη του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς και του Εμποροεπαγγελματικού και Βιοτεχνικού Συλλόγου Τήνου.

16) Συμμετείχαμε στη Διεθνή Έκθεση Τour Natur 2016 από τις 2 έως 4 Σεπτεμβρίου 2016 στο Ντύσελντορφ της Γερμανίας. Είναι μια έκθεση που θα συνδράμει στον Εναλλακτικό Τουρισμό. Στην έκθεση αυτή η Τήνος εκπροσωπήθηκε από το μέλος της τουριστικής επιτροπής Γιάννη Βιδάλη (τοπογράφο).

17) Κατά το διάστημα   8  με 11 Σεπτεμβρίου  φιλοξενήσαμε και ξεναγήσαμε στην Τήνο την  ιδιαίτερα γνωστή  blogger  Zanna van Dijk η οποία ήταν απεσταλμένη της adidas στους Ολυμπιακούς  Αγώνες του Ρίο,   και η Clean Eating Alice – Ms Alice Liveing που ειδικεύεται  σε θέματα υγιεινής διατροφής.Πέρα από το εκτενές αφιέρωμα στην Τήνο στα Blog τους θα αναρτήσουν  αρκετά  post στα social media τους κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους και  θα φτιάξουν με την επιστροφή τους ένα  video blog post.  Παρακάτω, ο αριθμός των ατόμων που τους ακολουθούν σε κάθε ένα μέσο.

Zanna van Dijk:
Blog UVM: 35K
Instagram: 104K
YouTube: 14.1K
Twitter: 10.8K
Clean Eating Alice – Ms Alice Liveing
Instagram: 312K
Facebook: 35.5K
Twitter: 21.8K

18) Την Τήνο επισκέφθηκε στις 9/9/2016, η Corinne Le Brun η οποία ήρθε από το Βέλγιο απεσταλμένη του ΕΟΤ Ολλανδίας - Βελγίου - Λουξεμβούργου. Η δημοσιογράφους επισκέφθηκε χθες την γιορτή του Ρακιζιού που πραγματοποιήθηκε στον Φαλατάδο ενώ πραγματοποίησε επίσκεψη και σε άλλα χωριά του νησιού όπως Πύργο, Βωλάξ, Αγάπη κ.α. Η κα Le Brun θα αρθρογραφήσει (με εκτενές αφιέρωμα) σε καθημερινή εφημερίδα του Λουξεμβούργου και περιοδικό της ίδιας Χώρας, πρόκειται για ένα περιοδικό που αφορά επαγγελματίες του τουρισμού. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό η Τήνος να στραφεί και σε εκείνη την αγορά διότι το Λουξεμβούργο είναι μια Χώρα με διαφορετικά μπάτζετ επισκεπτών πέραν από τους γνωστούς μας (Γάλους, Ιταλούς κ.α.)

19) Στις 16/9/2016 πραγματοποιήθηκε press trip βρετανών δημοσιογράφων στις Κυκλάδες (Σαντορίνη, Τήνο και Πάρο), και τα ονόματα δημοσιογράφων και τα μέσα στα οποία εργάζονται:
Giles Milton – ε/φ Mail on Sunday - κυκλοφορία 1,4 εκ. αντίτυπα περίπου και αναγνωσιμότητα 4 εκ. περίπου,
Darren Smith – περιοδικό Foodism - κυκλοφορία 110.000 τεύχη περίπου μηνιαίως και αναγνωσιμότητα 550.000 χιλιάδες περίπου μηνιαίως
Cathy Howes – περιοδικό Good Things - κυκλοφορία 20.000 τεύχη περίπου μηνιαίως και αναγνωσιμότητα 198.000 χιλιάδες περίπου μηνιαίως.

Η αποστολή  ήλθε στην Τήνο μαζί με εκπρόσωπο του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Μ. Βρετανίας. Σκοπός του εν λόγω press trip είναι η προώθηση των Κυκλάδων και ειδικότερα των επιλεχθέντων νησιών ως ιδανικών προορισμών   γαστρονομικού και οινολογικού τουρισμού στο βρετανικό κοινό. Φροντίσαμε και επισκέφθηκαν γαστρονομικούς σταθμούς και γνώρισαν μοναδικές γεύσεις.

20) Τροποποιήθηκε με ομόφωνη απόφαση το Πλάνο Τουριστικής Προβολής της Τήνου για το 2016 και ενσωματώθηκε σε αυτό η καταγραφή, ανάδειξη, σηματοδότηση και προώθηση των μονοπατιών του νησιού.

Η δράση αυτή της ανάδειξης, αποκατάστασης και σηματοδότησης των μονοπατιών της Τήνου εντάσσεται μέσα στο γενικότερο πλάνο προβολής του νησιού και είναι ένας από τους βασικότερους στόχους και άξονας στο πλαίσιο της στοχευμένης προώθησης του εναλλακτικού τουρισμού τόσο στην εγχώρια όσο και στην ξένη αγορά. Η δράση αυτή γίνεται πάντα σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

21) Την Τήνο επισκέφτηκε η δημοσιογράφος ISABELLE ALVARESSE του περιοδικού TELERAMA  και πραγματοποίησε στις 11/9/2016 εκτενές αφιέρωμα στο έγκριτο περιοδικό της με τίτλο TINOS, LA BELLE DISCRETE DES CYCLADES. Στη δημοσιογράφο δείξαμε τις ομορφιές του νησιού και επικεντρώθηκε στην Τηνιακή κουζίνα.

22) Κατόπιν πρωτοβουλίας του ΕΟΤ Ρωσίας πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στο website του Οργανισμού όσον αφορά στην προβολή των νησιών του Νότιου Αιγαίου. Μετά από την επιλογή των νικητών ο ΕΟΤ Ρωσίας σε συνεργασία με την  Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προτάθηκε η φιλοξενία 2 ενηλίκων και 1 παιδιού (3,5 ετών) σε νησί των Κυκλάδων και συγκεκριμένα στην Τήνο. Οι Ρώσοι επισκέπτες φιλοξενήθηκαν στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου 2016 στην Τήνο. Οι καλεσμένοι μας  γνώρισαν το νησί και δέχτηκαν την Τηνιακή φιλοξενία.

 23) Στο πλαίσιο της διαφήμισης του νησιού μας, ο Δήμος Τήνου  σε συνεργασία με  το γραφείο του EOT στο Μιλάνο φιλοξένησε στο νησί μας στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου Ιταλούς δημοσιογράφους και τη διευθύντρια του γραφείου ΕΟΤ στο  Μιλάνο κ. Κυριακή Μπουλασίδου. Οι δημοσιογράφοι   ξεναγήθηκαν στο νησί μας και το ενδιαφέρον τους ήταν έντονο για τη Μονή Ουρσουλινών και για τα χωριά της Τήνου και την ενδοχώρα.

Το δημοσιογραφικό αυτό ταξίδι είναι μια «απάντηση» στην παρουσίαση της Τήνου στο Μιλάνο που έγινε στις 17.5.2016 που έγινε από την Αντιδήμαρχο Τουρισμού Αναστασία Δεληγιάννη.
Υποσχέθηκαν ότι θα κάνουν διαφημιστική καμπάνια στην Ιταλία με θέμα Πάσχα στην Τήνο για το 2017.

24) Ξεκίνησαν  στην Τήνο, στις 30 Σεπτεμβρίου στις 9 το πρωί,  τα σεμινάρια DOCROADS,  που  διάρκεσαν έως και  την  Κυριακή 09 Οκτωβρίου .

Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να υλοποιήσουν μέσα σε δέκα ημέρες ταινίες τεκμηρίωσης στις  οποίες να αναδεικνύεται ο τόπος διοργάνωσης. Οι ταινίες παρουσιάστηκαν στην τελετή λήξης  και αφού αξιολογήθηκαν ανέβηκαν στο διαδίκτυο και θα συμμετέχουν σε φεστιβάλ ανά τον κόσμο.

Η επιλογή της Τήνου ως  τόπου διεξαγωγής του φετινού πρώτου Ευρωπαϊκού DOCROADS  αποτελεί  στόχο  για  να καθιερωθεί το νησί  ως μόνιμος τόπος διεξαγωγής όλων των ευρωπαϊκών εκδηλώσεων του προγράμματος. Η τελετή λήξης, με την ταυτόχρονη παρουσίαση των ταινιών, που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος, πραγματοποιήθηκε την  Κυριακή 09 Οκτωβρίου 18.30 μμ ,στο μέγαρο του Ιδρύματος Τηνιακού Πολιτισμού.

Ο Δήμος Τήνου, μέσω της Αντιδημάρχου Αναστασίας Δεληγιάννη, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες  και  τους προσφέρε την Κυριακή 2 Οκτωβρίου, μια πρώτη παρουσίαση των highlights  σημείων του νησιού προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη παρουσίαση του νησιού μας.

25) Πραγματοποιήθηκε, με μεγάλη επιτυχία, στις 11/10/2016, στο εστιατόριο της Μαρίας Νικολάου «Evi Evane» στο Παρίσι, η εκδήλωση τουριστικής προβολής της Τήνου, με θέμα την ιδιαίτερη γαστρονομία του νησιού, την οποία οργάνωσε ο Δήμος Τήνου  σε συνεργασία με το Γραφείο του ΕΟΤ στο Παρίσι. Το Δήμο Τήνου εκπροσώπησε η αρμόδια Αντιδήμαρχος Τουρισμού Αναστασία Δεληγιάννη Άσπρου καθώς και η Τηνιακιά μαγείρισσα Νικολέττα Φωσκόλου που μύησε τους Γάλλους στην κουζίνα της Τήνου.

Στην εκδήλωση προσκλήθηκαν από το Γραφείο του ΕΟΤ στο Παρίσι, Γάλλοι δημοσιογράφοι τουριστικού ρεπορτάζ και τουριστικοί πράκτορες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα .
Υποσχέθηκαν όλοι ότι θα γράψουν στα έντυπά τους αφιερώματα για την Τήνο και προσκλήθηκαν να έρθουν να γνωρίσουν από κοντά το νησί και τις ομορφιές του.

26) Ο Δήμος Τήνου με τη σύμφωνη γνώμη του ΕΟΤ έφτιαξε ένα εύχρηστο  χάρτη τσέπης (poket map) της Τήνου τρίγλωσσο που είναι ένα βασικό εργαλείο προβολής του νησιού και των ιδιαιτεροτήτων του.

27) Στο δημοτικό συμβούλιο στις 4/11/2016 αποφασίστηκε ομόφωνα η ψήφιση πίστωσης σχετικά με  την ανάπτυξη ολοκληρωμένου Σχεδίου Marketing του τουριστικού προϊόντος της Τήνου.
 Στην εισήγησή της η αρμόδια Αντιδήμαρχος Νατάσα Δεληγιάννη ανέφερε ότι το σχέδιο αυτό  περιλαμβάνει market analysis, σύνθεση του βασικού τουριστικού προϊόντος του νησιού, την ανταγωνιστική του ταυτότητα και τη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης (δημιουργική στρατηγική) που οδηγεί στην πρόταση ενός διαρθρωμένου πλάνου ενεργειών προβολής σε επιλεγμένες αγορές και τουριστικά κοινά - στόχους.

Η μελέτη θα υλοποιηθεί με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές που θα λάβει ο μελετητής από την Marketing Greece .

Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ που θα χρησιμοποιηθεί έχει να κάνει με τον ορισμό των ελκυστικότερων κοινών στόχων, συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που μπορούν να συντελέσουν στην δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας σύνθεση του προφίλ της Tήνου ως τουριστικού προορισμού  στρατηγική τοποθέτηση και δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας σύνθεση του χαρτοφυλακίου τουριστικού προϊόντος και αναγνώριση των χαρακτηριστικών του, παρουσίαση των θεματικών και εμπειριών που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού, σχεδιασμό και προσδιορισμό επικοινωνιακών και προωθητικών δράσεων σε επίπεδο B2C (καταναλωτικό) και B2B (επαγγελματιών – επιχειρηματικό – press – media) πρόταση χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού δράσεων σε επίπεδο τάξης μεγέθους.

28) Πραγματοποιήθηκε  η Διεθνής Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου  (WORLD TRAVEL MARKET)  2016  από τις 7 μέχρι τις 9 Νοεμβρίου. Στην έκθεση αυτή συμμετείχε ο Δήμος της Τήνου με εκπρόσωπο την κ. Βαλεντίνα Γαβριελάτου καθώς και ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων «ΞΕΝΙΑ» με τον κ. Μιχάλη Κρητικό. Φιλοξενηθήκαμε, όπως και όλα τα νησιά, στο περίπτερο της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου που ομολογουμένως ήταν στημένο με ένα ιδιαίτερο τρόπο, θυμίζοντας πραγματικά νησιώτικη γειτονιά. Ήταν συνεχώς γεμάτο από κόσμο και πάρα πολλοί δημοσιογράφοι αλλά και εκπρόσωποι γραφείων ζητούσαν υλικό και πληροφορίες για το νησί. Εκείνο που μπορούμε να πούμε στη λήξη της Έκθεσης, είναι ότι ευελπιστούμε σε καλά αποτελέσματα για την Τήνο, παρόλο που η Μ. Βρετανία είναι μια πολύ δύσκολη αγορά.  Όπως είχαμε υποσχεθεί και με τη βοήθεια των επαγγελματιών (τους οποίους θερμά ευχαριστούμε) που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας  για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου φακέλου που περιείχε (ενδεικτικά) από διαμονή μέχρι  φωτογράφιση και επιμέλεια γαμήλιων εκδηλώσεων, έγιναν σημαντικά ραντεβού στον τομέα των γαμήλιων εκδηλώσεων με τα γραφεία Planet  Holidays (Weddings), Celebration Travel Group και Olympic Holidays που ήταν εξάλλου και ένας από τους βασικότερους στόχους μας.

29) Έγινε στις 10, 11και 12/11/2016 στην Αθήνα η μεγάλη έκθεση αθλητικών εκδηλώσεων Εrgo Μarathon στην οποία συμμετέχει η Τήνος με το Τinos Running Experience που διοργανώνει ο  Εμποροεπαγγελματικός και Βιοτεχνικός Σύλλογος και για φέτος οι αγώνες έχουν προγραμματιστεί για τις 10/6/2017. Το χορευτικό του Συλλόγου χόρεψε στα εγκαίνια της Έκθεσης και στο περίπτερο  της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Παρούσα στην Έκθεση η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Αναστασία Δεληγιάννη.

30) Συμμετοχή στη Θεσσαλονίκη στη 32η Έκθεση Τουρισμού "Philoxenia 2016", 18-20 Νοεμβρίου 2016, η οποία συνιστά το κορυφαίο σημείο συνάντησης του Τουριστικού Κλάδου στη χώρα μας. Ο Δήμος Τήνου συμμετείχε στην έκθεση αυτή με εκπρόσωπο τον κ. Ιωάννη Καστανιά  από το Σύλλογο Ενοικιαζομένων  Δωματίων Τήνου "Η ΞΕΝΙΑ".

31)  O  Δήμου Τήνου με δελτίο τύπου που εξέδωσε στις 23-11-2016 προωθεί την προβολή των επαγγελματιών της Τήνου μέσα από το τουριστικό portal του Δήμου.  Συγκεκριμένα καλέσαμε τους επαγγελματίες του νησιού που επιθυμούν την προβολή τους μέσα από το τουριστικό portal  του Δήμου www.tinos.gr, να συμπληρώσουν τη φόρμα που βρίσκεται στη διεύθυνση http://www.tinos.gr/business-form/.

32) Ο Δήμος Τήνου συμμετείχε με επιτυχία στην 3η Διεθνή Τουριστική Έκθεση στην Αθήνα, τη Greek Tourism Expo 2016 στις 25-27 Νοεμβρίου 2016.Η Έκθεση αυτή  γίνεται για  τρίτη συνεχόμενη χρονιά και τείνει να καθιερωθεί ως η μεγαλύτερη Διεθνής Τουριστική Έκθεση στην Ελλάδα.  Ο Δήμος Τήνου συμμετείχε στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Τήνου Άνδρου και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής κ. Ευάγγελο Κορνάρο.

Στo πλαίσιo της Έκθεσης οργανώθηκαν συναντήσεις και επαφές και ήταν πραγματικά έντονο το ενδιαφέρον των επισκεπτών για το νησί μας.

Share To:

0 comments so far,add yours

_____________________________________________________________________________________
Τα σχόλια θα αναρτώνται εφόσον υπάρχει Όνομα και Επίθετο σχολιαστή, σε διαφορετική περίπτωση (ψευδώνυμο ή ανώνυμα) θα διαγράφονται
_____________________________________________________________________________________