Την Παρασκευή, 16 Ιουνίου συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Τήνου ανάμεσα στα θέματα της συνεδριάσεως είναι η παρουσίαση και έγκριση του «MARKETING PLAN Tουριστικού Προϊόντος Δήμου Τήνου» με εισηγήτρια της αρμόδια Αντιδήμαρχο, κα Αναστασία Δεληγιάννη.

Πρόκειται για το πλάνο που έχει δημιουργήσει η ανάδοχος εταιρία και αφορά σε μια καμπάνια που προσδιορίζει το νησί. Του δίνει όνομα, χαρακτηριστικά και ταυτότητα. Θα προσδιοριστεί η στρατηγική μάρκας και η δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας για το προϊόν, ώστε να ξεχωρίζει από ανταγωνιστικά προϊόντα/προορισμούς και να προσελκύσει τα κατάλληλα κοινά-στόχους

Για να γίνουμε λίγο πιο κατανοητό σε όλους πρόκειται για το εργαλείο που θα χρησιμοποιήσει το νησί και κατ' επέκταση ο Δήμος Τήνου για την προβολή του νησιού με διάφορους τρόπους τόσο σε Ελλάδα όσο και σε εξωτερικό. Εν αναμονή λοιπόν των αποφάσεων για το θέμα.

* ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Από την πρώτη συνάντηση που έγινε για το Marketing Plan τον Δεκέμβριο 2016 [Θυμηθείτε περισσότερα]

Share To:

0 comments so far,add yours

_____________________________________________________________________________________
Τα σχόλια θα αναρτώνται εφόσον υπάρχει Όνομα και Επίθετο σχολιαστή, σε διαφορετική περίπτωση (ψευδώνυμο ή ανώνυμα) θα διαγράφονται
_____________________________________________________________________________________