Την Τριτη 9 Αυγούστου ο Συλλογος Υστερνιωτων Τηνου "Η Αγία Παρασκευή"πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή στην Ενδοχωρα της Τηνου. Το ραντεβού ειχε οριστεί στις 9:30 το πρωί στον πρώην Δημοτικό Σχολείο Υστερνιων,σαν τον παλιό καλό καιρό που πηγαίναμε εκδρομές με το σχολειό.

Το πούλμαν της εταιρείας Tinos tours με τον Νεκτάριο και τη Τζωρτζινα ξεκίνησε με πορεία προς τα Κάτω Μέρη, περάσαμε από την Καρδιανη, Καλλονή, Κατω Κλεισμα ,Καρκαδο, Κωμη, Περαστρα, Κροκο, Λουτρά.Η πρωτη στάση μας ηταν στο Βωλαξ, περιηγηθηκαμε στα στενα σοκάκια,βγάλαμε φωτογραφίες στο θεατράκι, είδαμε τους καλαθοπλεκτες και ολοκληρωσαμε την περιήγηση μιλώντας για τους περιστεριωνες.

Επόμενος σταθμός το Καφε Αερικό, καφες και πορτοκαλαδα για τα πιτσιρίκια με το φιλόξενο γραφείο Tinos Tours  να μας τον προσφέρει και γλυκακι απο τα χεράκια της  Τζωρτζινας (πασταφλωρα) για τα γενεθλια της κορης τους.

Η Συνέχεια στο Μοναστήρι της Αγίας Πελαγίας, προσκύνημα, περιήγηση, ψώνια απο τους παραδοσιακούς παγκους των Τηνιακων παραγωγών και επισκεψη στα ελάφια, κατι πρωτογνωρο για την Τηνο, που οι μικροι μας Υστερνιωτες ενθουσιάστηκαν.

Επιστρέψαμε στο Φαλαταδο για ξενάγηση, επίσκεψη στην κεντρικη εκκλησία κόσμημα, φωτογραφίες και τελική στάση στο Μουσείο σκίτσου, όπου ήταν για εμάς έκπληξη.
Ακολουθήσαμε το  δρόμο για τη Χώρα, όπου με την περιγραφή της υπέροχης Τζωρτζινας ηταν σαν επισκεφτήκαμε, τον Τριαντάρο, τα Δυο Χωριά, τον Αρνάδο, τον Μπερδεμιαρο, τον Μουνταδο, το Τριποταμο και τη Καρυα.

Η τελευταία μας στάση ηταν στα Κιονια για κολύμπι για όσους το επιθυμούσαν για τους υπόλοιπους φαγητό, καφές ή γλυκό στο Μαιστραλι.

Ο Σύλλογος μας πρόσφερε, λουκούμια, παστελια και ρακί.

Η υπέροχη εκδρομή τελείωσε με ενα πέρασμα απο τον Κτικαδο,Χατζηραδο,Καμπο και Ταραμπαδο,θαυμάζοντας τους υπεροχους περιστεριωνες.

Τελευταίος σταθμός και ο πιο όμορφος τα Υστερνια στις 19:00 το απόγευμα.
Οι εντυπώσεις όλων όμορφες, οι εικόνες αξέχαστες.Τελικά άξιζε η αποδραση  απο το χωριο μας, ολοι μαζί περασαμε μια υπέροχη ανέμελη μέρα, γεματη με τραγουδι και χαμογελα απο τη νεολαια μας μεσα στο πουλμαν και μαθαμε πράγματα που δεν τα γνωριζαμε για το νησι μας ή που είχαμε καιρό να ακούσουμε.

Σας ευχαριστούμε ολους για την συμμετοχή σας,ευχόμαστε να είμαστε καλά να την επαναλάβουμε και του χρόνου,αλλά νωρίτερα υποσχόμαστε στους μόνιμους κατοίκους που δεν μπορούσαν να είναι μαζί μας λόγω εργασιών, να οργανώσουμε μια εκδρομή το χειμώνα με διανυκτέρευση σε κάποιο προορισμό κοντα στην Αθήνα.

Μερικες φωτογραφίες απο την ημερα. Σας ευχαριστούμε για την φιλοξενία.