Ο δήμαρχος Τήνου ακολουθώντας τις  νέες τεχνολογίες, καινοτομεί για μια ακόμα φορά με την ενσωμάτωση στις διοικητικές δομές του Δήμου Τήνου της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καταγραφής και διαχείρισης προβλημάτων καθημερινότητας του Δημότη «citykey».

Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τι είναι αυτή η πλατφόρμα:

Η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του Δημότη και επισκέπτη του Δήμου βρίσκεται στον κέντρο των προσπαθειών που καταβάλει η δημοτική αρχή από την αρχή της θητείας της.

Εκ πρώτης όψεως μπορούμε να πούμε πως στόχος είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να ενημερώνει και να επιλύει τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι Δημότες και επισκέπτες  του νησιού. Στο πλαίσιο αυτό οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν δραστικά την σχέση Δήμου-Δημότη.

Η ευρεία χρήση των τηλεφώνων «smartphones» και του διαδικτύου αποτελούν τα νέα μέσα για την άμεση καταγραφή από τους Δημότες όλων των προβλημάτων που συναντούν στην καθημερινότητα τους και παράλληλα την ζωντανή ενημέρωση των δημοτικών υπηρεσιών για τα σημεία αυτά και την δρομολόγηση της επίλυσης του προβλήματος με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Τήνου  ενσωματώνει στις διοικητικές του δομές την ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής και διαχείρισης προβλημάτων του Δημότη.

Ο Δημότης αλλά και ο επισκέπτης του Δήμου θα μπορεί πλέον με την χρήση του κινητού του τηλεφώνου να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του στην πόλη λαμβάνοντας τοποθεσία, φωτογραφία και τύπο του προβλήματος και να στέλνει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες όλα τα ζητήματα που τον αφορούν.

Οι υπηρεσίες του Δήμου από την άλλη πλευρά θα έχουν πραγματική εικόνα των προβλημάτων του νησιού, θα μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως θα υπάρχει πιο  γρήγορη ανταπόκριση  προς τους πολίτες.

Σχόλια:

0 σχόλια:

Τα σχόλια θα αναρτώνται εφόσον υπάρχει Όνομα και Επίθετο σχολιαστή, σε διαφορετική περίπτωση (ψευδώνυμο ή ανώνυμα) θα διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα.