«Με την ευκαιρία καλώ και τη μείζονα μειοψηφία (ΤΗΝΟΣ-ΤΟΛΜΑΜΕ ΜΑΖΙ) να προχωρήσει (επιτέλους) σε καταδίκη της συγκεκριμένης πρακτικής που ακολουθήθηκε από το Ρουβίκωνα, διότι χρέος όλων μας είναι να προστατεύσουμε τη φήμη του νησιού μας.» Γιάννης Σιώτος Δήμαρχος Τήνου

Καλούμαστε λοιπόν επιτέλους να τοποθετηθούμε! Να προχωρήσουμε (επιτέλους) σε καταδίκη της συγκεκριμένης πρακτικής που ακολουθήθηκε από το Ρουβίκωνα.

Λες και ΔΕΝ είμαστε αντίθετοι στη βία!! 



Όμως το θέμα είναι που πρέπει να τοποθετηθούμε; 

Σίγουρα όχι (με βάση την επιθυμία του Δημάρχου) στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ως οφείλουμε, αλλά σε ένα ιντερνετικό ξεκατίνιασμα, προτάσσοντας άκρατο λαϊκισμό.

Λαϊκισμός είναι η στάση και η συμπεριφορά που συναντάται στην πολιτική και στην τέχνη και χαρακτηρίζεται από υπερβολική και μη αυθεντική λαϊκότητα.[1]

Κατά την ακραία αρνητική του εκδοχή, ο λαϊκισμός στηρίζεται στην εσκεμμένη ανειλικρίνεια (π.χ. στη διάδοση κάποιου θέματος που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα). Επίσης, ο λαϊκιστής πολιτευτής θέτει σκοπίμως ψευτοδιλήμματα, όπως "εχθροί ή φίλοι", "ταραξίες ή φιλήσυχοι", "αλλογενείς ή γηγενείς", με απώτερο σκοπό την καλλιέργεια ανασφάλειας στο λαό, και την αυτοπροβολή του ίδιου σαν προστάτη και σωτήρα.[2]

Τελικά ποιοι είναι οι «λαϊκιστές»;
 
Ίσως εμείς γιατί, σε κάθε ερώτηση και τοποθέτηση μας μέσα στο Δημοτικό συμβούλιο, αντί απαντήσεων και εποικοδομητικού διαλόγου, μας προσάπτεται από τον κύριο Δήμαρχο ο συγκεκριμένος όρος.

Ίσως εμείς γιατί, στην συγκεκριμένη τοποθέτηση του «Κοινό Τηνίων» είπαμε ότι πρέπει να είναι παρών και ο Δήμαρχος και θελήσαμε πρώτα να τοποθετηθούμε υπεύθυνα στο Δημοτικό Συμβούλιο για το συγκεκριμένο θέμα.

Ίσως εμείς γιατί, για το πολύ σημαντικό και πολύ σοβαρό θέμα (για εμάς τουλάχιστον), αυτό του τραγικού δυστυχήματος, σταθήκαμε απέναντι στα «πορίσματα των καφενείων», απαιτώντας την άμεση στήριξη των οικογενειών τους και ζητώντας (μέχρι και σήμερα ακόμα) από το Δήμαρχο επίσημη ενημέρωση στο ΔΣ . 

Ίσως εμείς γιατί, ελπίζαμε ότι τις συνεδριάσεις θα την παρακολουθούσαν σε ζωντανή σύνδεση (live) μέσω διαδικτύου (internet) και οι δημότες. Πότε το μοντάρισμα του υλικού, πότε ο φόρτος εργασίας, πότε η έλλειψη ανταλλακτικών (καλώδια) για ζωντανή κάλυψη, δεν καθιστούν εφικτή την μετάδοση των συνεδριάσεων του ΔΣ (4 στον αριθμό από τον Μάρτιο). Στις κατά άλλα συχνότατες εμφανίσεις και τοποθετήσεις του Δημάρχου μας στα ΜΜΕ, λείπουν από την επίσημη σελίδα του Δήμου μας αυτές του Δημοτικού Συμβουλίου!! «Αυταρχισμός»!!! Φευ! (Δυστυχώς)

Τελικά ποιοι είναι Καραγκιόζηδες;

Φυσικά εμείς; Η έλλειψη ψυχραιμίας του Δημάρχου, (σε συνδυασμό με την έλλειψη δεοντολογίας και σεβασμού προς το Δημοτικό Συμβούλιο), τον οδήγησε να μας προσάψει άλλον έναν χαρακτηρισμό «Καραγκιόζηδες», δείχνοντας έτσι στο ΔΣ το νέο δρόμο στο πολιτικό γίγνεσθαι του τόπου μας …. Για να είμαστε τουλάχιστον δίκαιοι (έχουμε και τα καλά μας), να πούμε ότι στο επόμενο ΔΣ «μετανοημένος» και «περίλυπος» έσπευσε να τον αποσύρει.

Εμείς οι «λαϊκιστές» του «ΤΗΝΟΣ-ΤΟΛΜΑΜΕ ΜΑΖΙ» μαζί με τους δημότες της Τήνου μας,
απολαμβάνουμε ομολογουμένως, καθημερινά φωτογραφικά ενσταντανέ του «λαοπρόβλητου» και «πεφωτισμένου ηγέτη» δημάρχου μας που εργάζεται για το καλό του τόπου. Πότε με στολή εργασίας να βοηθά στην ανακύκλωση (ατσαλάκωτος με γάντια και υποδήματα εργασίας), πότε κατά την άφιξη του απορριμματοφόρου (που έσπευσε να φέρει) από το Δήμου Καλλιθέας στο λιμάνι, κλπ.

Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε,

Σταματάμε εδώ ή για να ακριβολογούμε δεν συμμετέχουμε στο επικοινωνιακό σας φιάσκο!! Εκλεχτήκαμε ξανά, για να δουλέψουμε για το καλό του νησιού μας, από την θέση της αντιπολίτευσης αυτή τη φορά. Η αντιπαράθεση για να έχει νόημα πρέπει να γίνετε με κανόνες. Ο πολιτικός διάλογος παράγει τις αντιπαραθέσεις οι οποίες αρχίζουν και να τελειώνουν μέσα στο Δημοτικό συμβούλιο. Αναμένουμε λοιπόν! Και όπως θα έλεγε και ο Τσε (που συχνά επικαλείστε): «Είναι θλιβερό να μην έχεις φίλους (συμπολίτευση), αλλά είναι ακόμα πιο θλιβερό να μην έχεις εχθρούς (μειοψηφία)».

Οι «Λαϊκιστές» του
«Τήνος-Τολμάμε μαζί» 

Σχόλια:

0 σχόλια:

Τα σχόλια θα αναρτώνται εφόσον υπάρχει Όνομα και Επίθετο σχολιαστή, σε διαφορετική περίπτωση (ψευδώνυμο ή ανώνυμα) θα διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα.