Σε συνεχή ανάπτυξη βρίσκεται η Αρμάος Μεσιτικές -Κατασκευαστικές Υπηρεσίες.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να συγκεντρώσει ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο και να αναπτύξει ένα ευρύ και αξιόπιστο πελατολόγιο.

Έχει στο δυναμικό της δυο έμπειρα στελέχη στο χώρο των ακινήτων τα οποία επιμορφώνονται σε συνεχή βάση προκειμένου να ανταποκρίνονται στις ολοένα μεταβαλλόμενες  απαιτήσεις της κτηματαγοράς.

Η εταιρία προκειμένου να ανταπεξέλθει στον αυξανόμενο όγκο εργασιών ανοίγει μια θέση γραμματέα



-Executive Secretary.

Job Summary:

You will support the Manager of the office. You will be the one to organize and maintain manager’s schedule and assist him by performing a variety of administrative tasks. You must be quick with multitasking abilities. The goal is to contribute to the efficiency of the overall business by ensuring all administrative duties efficiently.

Responsibilities:

Maintain and assist in planning appointments
Email, menos, faxes and forms
Receive phone calls and redirect them when appropriate
Managing database and filling systems
Organize information to be easily accessible

Requirements:
Excellent computer skills, MS OFFICE and internet use
Fluent user of English and French (both oral and written)
Confidentiality
Accuracy and good attention to detail
Positive attitude, Outstanding communication
Ability to work under pressure

Work Experience:
At least three years in similar position

Apply: armaostinos@gmail.com  ( C.V in English)

Σχόλια:

0 σχόλια:

Τα σχόλια θα αναρτώνται εφόσον υπάρχει Όνομα και Επίθετο σχολιαστή, σε διαφορετική περίπτωση (ψευδώνυμο ή ανώνυμα) θα διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα.