Με την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η Τήνος ετοιμάζεται να κινηθεί στον τουριστικό τομέα για το ερχόμενο έτος 2019. Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι να χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα μέσα, με τον αποτελεσματικότερο τρόπο ώστε το μήνυμα να μεταδοθεί στη σωστή αγορά και στο σωστό κοινό. Η επιλογή των προτεινόμενων ενεργειών έγινε με το δεδομένο των ενεργειών που έχουν ήδη λάβει χώρα, βάσει του εγκεκριμένου πλάνου για το έτος 2018 και την συνέχιση και ανάπτυξη αυτών. Πρωτίστως δε το πλάνο τουριστικής προβολής για το 2019 λαμβάνει κατευθύνσεις από το Marketing Plan που εκπονήθηκε για την Τήνο.

Κεντρικός στόχος του σχεδίου είναι η συνέχιση της προβολής της Τήνου ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού στην παγκόσμια και εγχώρια τουριστική αγορά . Την προηγούμενη χρονιά έγινε σειρά ενεργειών, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν αποτελεσματικές . Συγκεκριμένα και επιγραμματικά έγιναν επισκέψεις δημοσιογράφων, συμμετοχή σε εκθέσεις, διοργάνωση θεματικής εκδήλωσης στο Λονδίνο, δράσεις δημιουργίας και διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου για την προώθηση της Τήνου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λειτουργία και συντήρηση / επικαιροποίηση και βελτιστοποίηση της τουριστικής ιστοσελίδας της Τήνου το tinos.gr και μετάφραση υπάρχοντος περιεχομένου του site στα ιταλικά.

Επιστέγασμα όλων αυτών των ενεργειών ήταν η αύξηση των επισκεπτών και η άφιξη όλο και περισσότερων επισκεπτών σε περιόδους χαμηλής επισκεψιμότητας.

Τι θέλουμε περαιτέρω να πετύχουμε :

Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Τήνου Αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα αλλά και πιθανή περαιτέρω άμβλυνση της εποχικότητας Αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης
Το σχέδιο δράσης διαρθρώνεται στις κάτωθι ενέργειες :

1. Α. ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 

Απαντώντας στην ανάγκη χρήσης νέων μέσων επικοινωνίας για την προβολή και τη στοχευμένη προώθηση των θεματικών / εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συνεχίζουμε την καμπάνια «Τήνος. Η Μούσα του Αιγαίου», που έχει προκύψει ως αποτέλεσμα του Marketing Plan, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στον ιστότοπο www.tinos.gr και την εμπλουτίζουμε με νέο περιεχόμενο. Στο περιεχόμενο εντάσσονται τα παρακάτω:
  • Posts στα ελληνικά και αγγλικά στο facebook και το instagram. Παροχή ετήσιου editorial social media calendar (2posts / εβδομάδα – αγγλικά) στο low season και 3Post / εβδομάδα – στα ελληνικά και αγγλικά) κατά την τουριστική περίοδο (Μάιος-Σεπτ) = 60 posts σε ελληνικά και αγγλικά / τουριστική περίοδο και 56 posts στα αγγλικά για την low season. 
  • Blogposts στα ελληνικά και τα αγγλικά με θεματικό περιεχόμενο. Τα blogposts φιλοξενούνται στον τουριστικό ιστότοπο του Δήμου και προωθούνται μέσω των καναλιών στα Μέσα. 1 blogpost / μήνα (500 λέξεις) με συγκεκριμένο θέμα που καλύπτει κάθε φορά μία από τις παραπάνω κατηγορίες προϊόντος καθώς και προτάσεις ταξιδιωτικών εμπειριών και διαδρομών (travel itineraries) = 12 blogposts. 
Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 4.000€

Β. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ Tinos.gr 

  • Ετήσια τεχνική υποστήριξη του ιστότοπου και φιλοξενία (technical support, web hosting) 
  • Δημιουργία 12 facebook posts και 6 cover photos για τα social media με βάση τα δημιουργικά της καμπάνιας. 
  • Δημιουργία section “MEDIA – PRESS” στον ιστότοπο. Στο section αυτό θα αναρτηθεί κατηγοριοποιημένο φωτογραφικό υλικό και press kit για άμεση ενημέρωση και αναφορά των δημοσιογράφων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν άμεσα να ανατρέξουν σε φωτογραφικό υλικό και να το «κατεβάσουν» για χρήση σε δημοσιεύματα ή δελτία τύπου. Επιπλέον, το media kit παρουσιάζει τις θεματικές κατηγορίες τουριστικού προϊόντος του νησιού κάνοντας άμεση αναφορά σε σημεία ενδιαφέροντος. 
Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000€

Γ. ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΕ ΜΕΣΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ

Πληρωμένη καμπάνια στα social media, σε μηχανές αναζήτησης και sites μεγάλης επισκεψιμότητας. 

Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000€


Δ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 

Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα διαφημιστική προβολής, παροχή προτάσεων, διαχείριση περιεχομένου στα social media, project management ψηφιακών ενεργειών και στατιστικά αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών.

Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000 € 

Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ 

Έρευνα ικανοποίησης του τουριστικού κοινού (επισκέπτες), online και offline. Η έρευνα θα έχει διάρκεια 20 ημέρες (μέσα Ιουνίου – πρώτο δεκαήμερο Ιουλίου). Τα σημεία επαφής με την έρευνα θα είναι α. ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, β. συνεργαζόμενα πρακτορεία τουρισμού. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση. Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 4.000 €

ΣΤ. ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ GREEK INSTAGRAMMERS 

Πρόσκληση της ομάδας των GREEK INSTAGRAMMERS στην Τήνο, παραμονή και φιλοξενία 50 μελών της ομάδας για 3 ημέρες. Οι προσκεκλημένοι bloggers, photographers, vbloggers και instagrammers αποθανατίζουν με το φακό τους πτυχές του νησιού και παράγουν περιεχόμενο. Το περιεχόμενο αξιοποιείται με προώθηση:
1. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου
2. Έκθεση σε ανοικτούς χώρους (λιμάνι) κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου
3. Δημιουργία λευκώματος (ως δώρο σε επιλεγμένες επαφές του Δήμου με πρόσωπα κύρους)
4. Δημιουργία έκθεσης σε επιλεγμένο χώρο στην Αθήνα.
5. Mobile έκθεση επιλεγμένων έργων σε ενέργειες που θα υλοποιηθούν από το Δήμο εκτός Ελλάδας

Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000 € 

Ζ. ΨΗΦΙΑΚΗ LIVE ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΤΟ INSTAGRAM 

Με βάση την τάξη των σύγχρονων ταξιδιωτών που επιλέγουν έναν προορισμό αφού έχουν επηρεαστεί από τη γνώμη ενός «διαμορφωτής γνώμης» (influencer) αξιοποιούμε το Instagram και τα εργαλεία που παρέχει υλοποιώντας μία live καμπάνια. Ένας instagrammer με μεγάλο αριθμό followers προσκαλείται στο νησί. «Αναλαμβάνει ως παρουσιαστής» το λογαριασμό στο instagram και αναμεταδίδει live posts και stories για 3 ημέρες με βάση το style των διακοπών που επιλέγει ενώ παράλληλα αλληλεπιδρά με το κοινό που τον ακολουθεί. Στην καμπάνια αυτή χρησιμοποιούνται εργαλεία όπως επιλεγμένα “hashtags” ενώ το υλικό που δημιουργείται παραμένει στους λογαριασμούς του Δήμου. Η ενέργεια αυτή δίνει ευκαιρία για προβολή και offline ενώ προωθείται με «πληρωμένα posts” τόσο στο instagram όσο και το facebook.

Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.000 € 

Η. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΟΦΥΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ 

Είναι σημαντικό να δημιουργηθεί στοχευμένο υλικό, στα αγγλικά, για θεματικές κατηγορίες τουριστικού προϊόντος (οικογενειακές διακοπές, σπορ/δράση, πολιτισμός- παράδοση, ρομαντικές διακοπές/γάμος, γαστρονομία) ως εργαλείο προώθησης στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και τις επαφές με πράκτορες και δημοσιογράφους. Τα έντυπα έχουν φωτογραφικό υλικό και περιγραφικό κείμενο ενώ με QR code παραπέμπουν για περισσότερες πληροφορίες στη αντίστοιχη σελίδα του ιστότοπου. Επανεκτύπωση του 3πτυχου φυλλαδίου (ελληνικά και ξενόγλωσσα) με τίτλο “Η ΜΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ”

Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 9.000 € 

2. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό (χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της εκδήλωσης που έλαβε χώρα στην Γαλλία το 2015 και το 2016 καθώς και στο Μιλάνο το 2015 και στο Λονδίνο το 2017 και 2018 ) θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων

Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε δύο πόλεις του εξωτερικού, όπου θα παρουσιαστεί η Τήνος σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και t’os.

Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €. 

 3. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 

 Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ . Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 7.000,00 €.

4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ 

Συνέχιση της λειτουργίας του ήδη οργανωμένου γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

5. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ είτε με μεμονωμένη παρουσία του Δήμου είτε και μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας ή του ΕΟΤ . Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις : Που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια και ο ΕΟΤ.

Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €. 

6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ . 

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου μας επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου για την με κάθε τρόπο ( συμμετοχή / χορηγία κλπ.) συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου. Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις, αναρρίχηση κλπ κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας. Επίσης οργάνωση εκδηλώσεων επιμόρφωσης με τους επαγγελματίες του νησιού και τους Συλλόγους και φορείς.

Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

7. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 

Α. Συμβουλευτικές υπηρεσίες στρατηγικής ανάπτυξης εναλλακτικού τουρισμού μέσω της σύστασης γεωπάρκου Ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 15.000,00 €.

Β. Συμμετοχή σε εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού με δημιουργία περιπτέρου για την προβολή των μονοπατιών της Τήνου μιας και το TINOS TRAILS είναι γεγονός.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00€

Σχόλια:

0 σχόλια:

Τα σχόλια θα αναρτώνται εφόσον υπάρχει Όνομα και Επίθετο σχολιαστή, σε διαφορετική περίπτωση (ψευδώνυμο ή ανώνυμα) θα διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα.