Δυναμικά έχει ξεκινήσει την υλοποίηση της διεθνούς καμπάνιας προβολής της η Τήνος που προωθεί τον εναλλακτικό τουρισμό μέσω ενός μίγματος επικοινωνίας που στηρίζεται στο marketing plan του νησιού.

Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα ότι για την νέα τουριστική σεζόν δημιουργήθηκε digital branded video content μετά από απόφαση του Δήμου να επενδύσει στην παραγωγή μοντέρνου και ποιοτικού περιεχομένου.

Έτσι η «Μούσα του Αιγαίου» έγινε πηγή έμπνευσης για την ομάδα της εταιρείας THE STORY TAILORS που ανέλαβε να αναπτύξει πρωτότυπο story telling περιεχόμενο με τη δημιουργία δέκα μικρών ταξιδιωτικών video, προσδοκώντας στην ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος του κοινού και στην προσέλκυση επισκεπτών από τις κύριες διεθνείς τουριστικές αγορές παράλληλα με την παρουσίαση ενός πλουσιότερου brand experience.

Η κινηματογράφηση μάλιστα έγινε τον περασμένο Ιούνιο με τη συνεργασία και την υποστήριξη του Δήμου αλλά και των επαγγελματικών φορέων του νησιού.

To περιεχόμενο προβάλλεται μέσα από το κανάλι του Δήμου Τήνου στο youtube: Tinos island The Aegean Muse και στις εκθέσεις τουρισμού ενώ έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται ψηφιακή καμπάνια στα social media και διεθνή μέσα με μεγάλη επισκεψιμότητα.

Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Νατάσα Δεληγιάννη δήλωσε ότι «Η Τήνος για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στην επικοινωνία της με αυτή τη σημαντική δράση αφού, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις επικοινωνίας εφαρμόζει με συστηματικό τρόπο το marketing plan. Χτίζουμε συνέχεια σε περιεχόμενο τη δημιουργική ιδέα “Τήνος, η Μούσα του Αιγαίου” για να παρουσιάσουμε με μοναδικό τρόπο τα ιδιαίτερα και ελκυστικά χαρακτηριστικά του νησιού».

Σχόλια:

0 σχόλια:

Τα σχόλια θα αναρτώνται εφόσον υπάρχει Όνομα και Επίθετο σχολιαστή, σε διαφορετική περίπτωση (ψευδώνυμο ή ανώνυμα) θα διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα.